Одржан састанак Проширеног ректорског колегијума

У сриједу, 22.05.2019. године, у просторијама Ректората Универзитета у Источном Сарајеву (УИС), одржан је састанак Проширеног ректорског колегијума.

Састанку су присуствовали: ректор проф. др Стево Пашалић, проректори: проф. др Дејан Бокоњић, проф. др Вера Ћевриз Нишић, проф. мр Сандра Ивановић, генерални секретар Равијојла Ђуричић, финансијски директор мр Вера Мацура, шеф службе за финансијске и рачуноводствене послове Сретенка Ћосић, декани организационих јединица Универзитета, и то: Економског факултета Брчко, проф. др Срђан Лалић; Факултета пословне економије Бијељина, доц. др Весна Петровић; Факултета за производњу и менаџмент Требиње, проф. др Душан Јокановић; Филозофског факултета Пале, проф. др Драга Мастиловић; Машинског факултета Источно Сарајево, проф. др Милија Краишник; Медицинског факултета Фоча, проф. др Милан Кулић; Правног факултета Пале, проф. др Горан Марковић; Педагошког факултета, проф. др Далибор Стевић; Православног богословског факултета Фоча, проф. др Владислав Топаловић; Технолошког факултета Зворник, проф. др Миладин Глигорић; Факултета физичког васпитања и спорта Пале, проф. др Борислав Цицовић, Академије ликовних умјетности Требиње, проф. мр Марко Мусовић, те продекан за наставу са Пољопривредног факултета Источно Сарајево, доц. др Марко Гутаљ; продекан за наставно истраживачки рад Електротехничког факултета, доц. др Божидар Поповић, продекан за наставу Факултета за производњу и менаџмент, проф. др Обрад Спаић, продекан за научно истраживачки рад и предузетништво Економског факултета Пале, проф. др Марко Ђого као и предсједник Управног одбора, доц. др Тијана Перовић.

Чланови Проширеног колегијума информисани су о организацији прославе Дана Универзитета у Источном Сарајеву која ће, низом свечаности, бити одржана у петак, 24. Маја текуће године.

Разматран је приједлог школарине за академску 2019/20. годину и констатовано је да би требало смањити висину школарине за ванредне студенте, те је договорено да иницијатива буде упућена Сенату и Управном одбору Универзитета на одлучивање.

Од стране Финансијске и Правне службе Ректората Универзитета презентоване су информације о начину извјештавања о финансијском пословању Универзитета и његових организационих јединица почев од 2018. године и креирању и вођењу кадровске базе запослених на Универзитету.

На сједници је договорено да у наредном периоду буде организован тематски састанак на ком ће бити разматрана текућа питања и проблеми у раду Универзитета, а којем ће присуствовати чланови Сената, Управног одбора и декани факултета и академија Универзитета, а све са циљем побољшавања квалитета студирања и повећања броја студената на јавном Универзитету.